zaloguj się   |   załóż konto   |   mapa strony   |

Komunikaty

Prośba o uzupełnienie dokumentów

Szanowni Mieszkańcy Spółdzielni Mieszkaniowej „Akademicka”!

zwracamy się do Państwa z prośbą o przekazanie do sekretariatu Spółdzielni wszystkich dokumentów dotyczących zmian (mających miejsce po roku 2018) w posiadaniu spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu bądź prawa odrębnej własności lokalu, tj. aktów notarialnych sprzedaży lokalu, zamiany, umowy darowizny, orzeczeń sądowych, aktów zgonu, aktów małżeństwa - w przypadku zmiany nazwiska, oświadczeń do deklaracji śmieciowych, danych kontaktowych – adresów e-mail, adresu do korespondencji, jeśli jest inny niż osiedlowy, numeru telefonu.

Dokumenty można dostarczyć do biura Spółdzielni bądź włożyć do skrzynki na listy, która umieszczona jest po lewej stronie od drzwi wejściowych biura, albo przesłać na adres: biuro@smakademicka.pl

 

Pracujemy w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7-15.

15.07.2022

[ inne aktualności ]